Stress?????

Hej!
Snart ska jag iväg för att öva på luciasånger på kulturskolan, ska bli kul.
Idag i skolan hade vi musik. På grund av att vi fick vra i fred i källaren en stund och öva i lugn och ro fick mig att känna att vi på något sätt skulle kunna klara att visa upp låten om tre veckor ♥

Igår på konfamötet fick vi en varsin bibel, och en papperslapp att sätta på och skriva våra namn, vilket alla fick kladdpapper för att öva på. Alla ville ha det perfekt (och vi är bara tjejer i gruppen)
Sen skulle jag, Cassie och Tess leta upp något som påminde om skapelsen, Tess hittade en jordglob, och det tyckte jag var skitkul och asgarvade.

Jag älskar att slippa glasögon ibland.
Jag älskar faktumet att jag inte får dimma framför ögonen när jag går in.
Jag älskar faktat att mna kläder inte har några glasögon att fastna i.
Jag älskar faktat att jag känner mig friare med linser!

Ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0