Linser + klippning

Hej!
Idag gick jag upp klockan sju för att halv åtta åka till Sigtuna för att klippa mig vid nio.
När frisören var klar satte han upp mitt hår i en lös bakåtvänd fläta eller nåt, det blev snyggt, men jag fattade inte hur han gjorde.

Sen gick jag en halv vända på stora gatan för att jag skulle till optikern sju minuter senare. Jag fick sätta i linserna och sen ta en kvarts promenad, och sen ta ut en, tvätta den och sätta i den igen. Ska använda linser i en vecka, sen ska jag gå tillbaka för att se om det gått bra.

Var med Myka igår.
Vi satt lite vid datorn, och hon spelade robot unicorn attack på min facebook inloggning så att jag kom över henne på listan, men hon gick om mig igen. Vi tog en macka, och jag började asgarva åt nåt jag gjorde så att jag grät.
Sen satt vi och bara pratade aslänge. Sen skulle jag hem.

Ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0