Sista skoldagen.

Ikväll är det avslutning på skolan, och i morgon ska jag sova aslänge!
Idag i skolan kollade vi klart på en film som vi börjat se på; This is England.
Jag började gråta i slutet och eftersom jag förvandlas till en levande tomat när jag gråter så gick jag ut därifrån och bröt ihop på golvet i grupprummet.
Men sen kom NO-läraren Nektar dit, så jag gick och bröt ihop en andra gång på toan i stället.
Jag vet vad ni tänker då; Det är bara en film.
Men nej, så kan jag inte tänka, för om någon annan gråter är det jättesvårt för mig att inte känna med den personen och gråta jag med. Och ignorera gärna att jag gråtit, för om ni frågar mig hur jag mår eller hur det är med mig, så börjar jag bara gråta igen.
Löljigt, jag vet, men sådan är jag.
Jag gråter till och med till Avatar.
Skratt, skratt.

Ses♥

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas att det är okej att jag la upp en bild på tårtan i min blogg ? ;) <3

2010-12-21 @ 15:09:47
URL: http://thessanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0