Det bara kom upp i huvudet:

Det understrukna har Thess skrivit.


jo, haha, jag skriver en bok, och vad skulle du säga om du blivit kidnappad när du var tre, och sen träffat din mamma när du var 16??? :P

typ kidnapppad-adopterad?

kidnappad-kidnappad och omhändertagen av några som påstår sig vara dina föräldrar

ah alltså kidnapadropterad xD

hahahahahaha

LOL. Bra jag är på att stava :)

(Y)

Ehm jaa.. hur jag skulle reagera? xD

Hm O_O

Förvånad :-O

haha

Haha x)

Hur kunde du komma på något sånt? :P

haha jag vet inte haha :P men hitils har det blivit såhär: ”Hej…” sa jag. Mamma log, och omfamnade mig. ”Åh, så jag har saknat dig, min Seraphim”, sa hon. Jag kunde inte komma på något annat att göra än att Krama tillbaka. Mamma släppte mig. ”Åh, jag kan bara inte släppa hur vacker du är”, sa hon och höll händerna på mina axlar. Även om jag inte höll med om det, så rodnade jag. Jagmåste kommapå mer

HAHAH jag skulle inte hållit med om det xD

Men hm .. jag skulle nog vara lite förstummad. xD

haha hon höll ju inte med haha ?:P

I know :D

det var det som var roligt :)

hAHA jaha

oj

:P:P

hahahahahahahaahahah

Men jag skulle nog också ställa en massa frågor xD

haaahhaaaaaaaaaaa ba: "Va ful du e" hahahahahahahaha jag e trött min humor suuuugerrrrr!!!!!!! HAHAHAHAHAHHAAHAHAH

Hah XD

shuuure ;)

Men ja ..

Jag vet inte så mycket mer :-O

haha nääää... hmm... jag kanske kan skriva lite om vem hennes pappa e/va

Jaa.. men hur kommer det sig att "hon/jag" träffar sin mamma?

asså hon ramlar ner från ett träd och kommer till det namnlösa landet, där hittar en tjeje henne och tar henne till drottningen(Mamman) och dom förstår att det är hon. Och så träffas dom och så berättar en som heter Loa vilka som bor i landet och att hon blev kidnappad som liten

Aha :-O

Haha du har livlig fantasi :D

Men jag skulle väl också bli vad ofc ^-^

glaaaad*

MENAR JAG XD

nä jag skulle ba va ful du e o ba diss på dej o ba gå hahahahahahahahahaahahahahaahahahaahhHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

SÅKLART ! ;)

smartoooo :D

Haha har du någon aning än hur det ska fortsätta? xD

nä haha kanske typ att hon träffar en kille och så punkt punkt punkt du vet och sen blir dom invaderade och alla typ ba shit och ba dör hahahahahahahaha

HAHAHAHAHAHAH X) Jag är inte byxmyndig :)

haha inte jag heeeeelleeeeeer

YEEEEY XD

vi bryter mot den >8)

haha Jaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahaha xD

:D

Jaaa du .. o.o

SAGA SKOLFOTO IMORGON :(

Haha något som Linnea skulle säga, "Jag dööööör!"

haha i got noting to werr

ME EITHER :(

haha vi kommer nakna½!

FETT SMART 8D

jag vet, asså var kom det ifrån?!?! ½

Din fantasifulla hjärna 8D

 

Bara hon fattar, om ens det :P

Ses♥



Kommentarer
Postat av: Thessan

HAHAHAH VI KOMMR NAKNA 8'D

2010-12-06 @ 20:15:15
URL: http://thessanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0