Beslut

Nej, det här går inte.
Jag måste komma på något sätt att hålla igång här på bloggen.
Jag tror jag gör så att jag skriver ett inlägg varje torsdag (jag vet att det är onsdag) för då har jag mest tid.
Och då kan jag skriva om något som hänt under veckan, typ.

Vi hade drama i skolan idag, det tyckte jag var kul.
Vi gjorde egna improvisationer, och en mening som skulle vara med var typ "Ingen kommer höra oss hur högt vi än skriker" elr nåt.
Vi låtsades att vi blev instängda, eller att en dörr typ gick i baklås, och jag stod och bankade på dörren och skrek. Haha, jag gillar att skrika :P

Efter skolan hade jag sång, sista för terminen. Har inte mycket mer att säga än att vi sjöng julsånger.

Sedan hade jag dansuppvisning, och ljus/ljudmannen sabbade för oss genom att sätta på musiken tup en halv minut för tidigt fast han inte skulle det -.- jag blev sur.
Och vi skulle ha läppstift på oss, rött läppstift, och efteråt när jag bytte om så nuddade mina läppar mitt vita linne så att det blev en fläck. Hur smidig får man bli liksom?

Och nu måste jag göra ett nytt spotifykonto för att mitt spotify gör så att jag bara vkan lyssna i 20 timmar innan jag måste göra en ny.
Dom här har hag haft:
Saga96
Saga1996
Saga19960416
Saga199604167743
SagaMattsson199604167743
Nu hade jag tänkt ha:
SagaMariaMattsson199604167743

Ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0